lt
En

Kokybės vadyba

Nacionalinės teismų administracijos kokybės politika

Kokybės vadybos sistemos diegimo tikslai

Teismų ir teismų savivaldos institucijų bei visuomenės aptarnavimo kokybės gerinimas ir operatyvumo didinimas.

 2012 m. NTA įdiegta ir sertifikuota kokybės vadybos sistema, atitinkanti standarto EN ISO 9001:2008 reikalavimus.
Sukurta kokybės vidaus auditorių grupė, kuri atlieka kokybės vidaus auditus NTA ir teismuose, įsidiegusiuose kokybės vadybos sistemas.

Klientų aptarnavimo standartas (KAS)

2014 m. viduryje NTA įdiegtas Klientų aptarnavimo standartas, kuris aiškiai apibrėžia klientų aptarnavimo NTA politiką, klientus aptarnaujančio darbuotojo elgesio etaloną kasdieninėse ir sudėtingose situacijose. Parengta ir patvirtinta Klientų aptarnavimo kokybės monitoringo tvarka.

Bendrojo vertinimo modelis (BVM)

2014 m. pabaigoje siekiant plėsti kokybės valdymo sistemos apimtį ir darbuotojų kompetenciją valdymo srityje, išbandant labiau viešojo sektoriaus specifikai pritaikytą kokybės vadybos sprendimą, Nacionalinėje teismų administracijoje papildomai įdiegtas bendrojo vertinimo modelis.

 

Įvykių ir renginių kalendorius

Liepa 2018
P A T K P Š S
25 26 27 28 29

2018.06.29  |  10:00

30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Naujienų prenumerata

Sekite mus