Kokybės vadyba
Nacionalinės teismų administracijos kokybės politika
Kokybės vadybos sistemos diegimo tikslai
Teismų ir teismų savivaldos institucijų bei visuomenės aptarnavimo kokybės gerinimas ir operatyvumo didinimas.
2012 m. NTA įdiegta ir sertifikuota kokybės vadybos sistema, 2021 m. pakartotinai sertifikuota pagal standarto LST EN ISO 9001:2015 reikalavimus.
Sukurta kokybės vidaus auditorių grupė, kuri atlieka kokybės vidaus auditus NTA.
Klientų aptarnavimo standartas (KAS)
2014 m. NTA įdiegtas Klientų aptarnavimo standartas, kuris aiškiai apibrėžia klientų aptarnavimo NTA politiką, klientus aptarnaujančio darbuotojo elgesio etaloną kasdieninėse ir sudėtingose situacijose. Parengta ir patvirtinta Klientų aptarnavimo kokybės monitoringo tvarka. Su Klientų aptarnavimo standartu galite susipažinti spustelėję žemiau esančią leidinio viršelio nuotrauką.
Naujienų prenumerata
Įvykių ir renginių kalendorius
P | A | T | K | P | Š | S |
30
2024.09.30 | 09:00 |
1
2024.10.01 | 10:00 |
2 | 3
2024.10.03 | 09:00 |
4
2024.10.04 | 09:00 |
5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14
2024.10.14 | 09:00 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |